Terje fra Tegusport kommer

Onsdag 22.04 kl 18-1930

OVERTREKKSDRESSER

Nå blir det muligheter for å få kjøpt seg en dress.

Farge: Rød og Svart.

Dere kan bestille forskjellige str i bukse og jakke. Pris for bukse: 250,- Pris for Jakke: 350,- For bestilling av hel dress betaler dere 500,- Ved trykk av navn på dress koster dette 50,- pr trykk. ÅFK dekker resterende beløp!

Det vil bli muligheter for prøving av dresser på klubbhuset,

22.april kl 18.00-ca19.30.

Terje fra Tegusport kommer denne dagen og gjør bestillinger og prøver. Han vil også ha med seg div ting, som fotballer, leggbeskyttere, etc. Salg til en billig penge.

Tegusport vil komme med tilbud på dette:

Select shorts + Select strømper - 200kr

Select shorts + Umbro strømper - 250kr

Prøving og kjøp av dresser etter denne dagen skjer på Tegu Sport på eget initiativ.

Oppgi at du kommer fra Ådalsbruk Fotballklubb for å få samme tilbud.

Ved bestilling kan du betale kontant/kort, med noe rabatt. Ved utsending av faktura vil det komme et faktureringstillegg på 50,- gjennom SG finans.

Str: 6-8-10-12-14-S-M-L-XL-XXL

For dere som kanskje har en dress som er for liten, her er det muligheter for dere til å selge/gi bort privat, til dem som evt. ønsker å kjøpe brukt. Dette avtaler dere internt.

Vel møtt

Informasjon