Junior Kvinner trekt ifra serien

Avgjørelsen ble tatt i dag 20.05

Etter en samtale, trener, lagleder og spillerne seg imellom, ble det i dag avgjort at klubben måtte trekke J19 for videre spill i serien. Dette for å vise respekt for motstandere og at det var den eneste løsningen som fantes.

Laget har slitt siden oppstarten i vår, med få spillere og lav deltakelse på treninger og kamper. Laget kunne ikke basere seg på lån av 4-5 spiller fra J14 gjennom sesongen, da J14 også er et lag med få spillere og ikke har råd til skader. Da ble avgjørelsen om trekking utfallet. Veldig kjedelig!

Klubben har sagt til trenerteamet at de som ønsker å spille fotball kan søke opp våre samarbeidsklubber, Løten og Nordbygda, om spillertilbud der. Ellers er det også ønskelig at dem som ønsker det kan ta kontakt med den eldre generasjon damer for evt starte opp et damelag på Ådalsbruk

Informasjon

Følg oss på Facebook!