Lekegruppe

Klubben ønsker å få startet en lekegruppe for barn født 2010.

Er dette noe for deg?

Klubben ønsker å få startet opp et lag for dem som skal starte på skolen høsten 2016. For at dette skal la seg gjennomføre er vi avhengige av at noen ønsker å være en lagleder. Det behøver ikke å være foresatte av barna, man trenger ikke å sitte inne med all verdens av fotballkunnskap, men må like lek og moro, få til et samhold i laget, finne seg i et lite kaos blandt ungene =) Klubben skal bistå med alt du skulle måtte behøve av hjelp! Her blir du ikke alene.

Siden vi nå er "langt" ute i sesongen, blir det for kort tid til seriespill nå i vår, men det er muligheter for det til høsten.

Er dette deg vi søker, eller kjenner du en eller flere som ser for seg denne oppgaven? Vennligst ta kontakt!!

Spre beskjeden videre!

Kontakt: